Якщо документи автоматично додаються до черги, користувач може спостерігати сповіщення, наприклад "Підготовка завдання" або "У черзі вже є завдання, яке не дозволяє виконати друк".
Нижче буде розглянуто основні причини, чому принтер не друкує документи, а ставить їх у чергу. Інструкція однакова для всіх принтерів Canon, HP, Epson, Kyocera, Brother, Samsung та інших виробників.
Перевірте зв'язок бездротового принтера
При бездротовому підключенні перевірте якість сигналу з'єднання з маршрутизатором Wi-Fi. Для цього у панелі Windows натисніть на піктограму Wi-Fi. Кількість поділів антени вказують на потужність сигналу.
Зверніть увагу! Якщо не вдається встановити бездротовий зв'язок з комп'ютером, було б добре використовувати дротове з'єднання за допомогою USB-шнура. Хоча б доти, доки не буде виявлено причину несправності.
Перевірка підключення
Щоб знайти підключені принтери, перейдіть до розділу Установки - Bluetooth та пристрої - Принтери та сканери. Якщо принтер не відображається, натисніть кнопку Додати принтер. Зазвичай Windows автоматично визначає підключені пристрої та встановлює драйвери.
Якщо пристрій не відображається у Windows, спробуйте перезавантажити комп'ютер. Не зайвим буде відключити живлення на принтері і через деякий час знову включити його.
Перевірте готовність принтера
Якщо принтер підключено до комп'ютера, але не друкує, зробіть таке:
- Упевніться, що в лотку є папір, а також в тому, що вибрано правильний лоток (у деяких БФП їх може бути кілька).
- Перевірте, чи повністю закриті відсіки на пристрої. З метою безпеки (особливо на лазерних принтерах) друк не буде здійснено, якщо відсіки не повністю закриті.
- Переконайтеся, що чорнила або тонера достатньо для друку. У більшості сучасних моделей картриджі розраховані на друк певної кількості аркушів паперу. Тому драйвер може автоматично поставити весь друк у чергу, навіть якщо чорнило в картриджі все ще є. Щоб вирішити цю проблему, заправте картридж і обнуляйте лічильник чорнила або замініть картридж на новий.
- На лазерному принтері перевірте, чи картридж повністю вставлено в пази на робоче місце.
Перевірте налаштування принтера у Windows
Перш за все перейдіть до розділу Принтери та сканери, виберіть конкретний принтер і натисніть "Відкрити чергу друку".
На вкладці Принтер виберіть "Очистити чергу друку". Це виключить зависання, пов'язані з чергою друку в Windows.
У тому ж контекстному меню перевірте, щоб пункти "Працювати автономно" та "Призупинити друк" не були активними.
Зверніть увагу! Призупинити друк може не лише користувач, а й системна утиліта конкретного принтера або драйвер у Windows.
Видалення та встановлення драйвера
Буває, що системний драйвер, який Windows підібрала автоматично, неправильно працює з принтером. У такому випадку рекомендується завантажити відповідне програмне забезпечення з офіційного сайту виробника для конкретної моделі.
Збої в роботі з драйверами іноді спостерігаються після оновлення операційної системи до новішої версії, наприклад при переході з Windows 10 на Windows 11. Спробуйте перевстановити програму/драйвер для роботи з принтером.
Спершу видаліть стару версію. Для цього відкрийте Параметри Windows , у лівій колонці виберіть Програми , у правій — Програми та можливості .
Знайдіть програму для роботи з принтером, натисніть три точки і виберіть Видалити.
Після цього перезавантажте комп'ютер і знову встановіть його. Зазвичай принтер знову визначається комп'ютером під час інсталяції драйвера.
Зверніться в сервісний центр
Якщо ви знаходитесь у Львові і маєте проблеми з принтером, майстри компанії "Любе-Плюс" можуть допомогти з швидкою діагностикою та ремонтом. Переваги їхніх послуг: швидка діагностика та усунення несправностей, професійні майстри з великим досвідом, гарантія на виконані роботи, можливість виклику майстра додому або в офіс, конкурентоспроможні ціни та гнучка система знижок.
Ви можете стати першим!